Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2025
OGŁOSZENIE O NABORZE
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2025
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CHOSZCZNIE
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko
starszego inspektora Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych
Komendy Powiatowej Policji w Choszcznie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy:1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie
ul. Bohaterów Warszawy 7c
73-200 Choszczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Organizowanie i koordynowanie realizacji zadań pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego .
-
W zakresie gospodarki finansowej:
-
sprawdzanie dowodów księgowych (rachunków, faktur i itp.) pod względem formalnym i rachunkowym związanych z realizacją wydatków budżetowych dokonywanych w imieniu Komendanta Powiatowego Policji w Choszcznie (zgodnie z przepisami wewnętrznymi wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie dotyczącymi obiegu dokumentów finansowych),
-
naliczanie świadczeń pieniężnych dla biegłych oraz osób przybranych do okazania,
-
naliczanie i sporządzanie list wypłat dodatkowych należności dla funkcjonariuszy i pracowników jednostki takich jak:
-
równoważnik za wyżywienie psów służbowych,
-
równoważnik pieniężny za brak lokalu mieszkalnego; sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących gospodarki mieszkaniowej,
-
równoważnik pieniężny za remont lokalu mieszkalnego,
-
pomocy finansowej funkcjonariuszom,
-
za posiłki profilaktyczne,
-
zwrot kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy KPP Choszczno,
-
-
rozliczanie delegacji służbowych pod kątem formalno-rachunkowym.
-
wprowadzanie do programu SWOP list dodatkowych nalezności funkcjonariuszy oraz pracowników jednostki.
-
-
Nadzór nad utrzymywaniem czystości w obiektach służbowych.
-
Organizowanie zaopatrzenia w środki ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego.
-
Dostarczanie do legalizacji sprzętu technicznego.
-
Planowanie i organizowanie zaopatrzenia w środki materiałowo-techniczne i sprzęt specjalistyczny z zakresu sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej i biurowej, żywnościowego, gospodarczego i kulturalno-oświatowego.
-
Dostarczanie niezbędnych danych do planowania, kalkulacji, analiz i sprawozdawczości.
-
Sporządzanie umów darowizny, użyczenia itp.
-
Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowania obronnymi jednostki
w zakresie właściwości merytorycznej.
-
Przetwarzanie w systemach informatycznych Policji danych uzyskiwanych
i wykorzystywanych w czasie realizacji zadań. -
Archiwizacja dokumentów wytworzonych w toku zadań służbowych zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. -
Ścisłe przestrzeganie zasad pracy kancelaryjnej, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz bhp i ppoż.
-
Niezależnie od zadań wyszczególnionych powyżej wykonywanie innych doraźnych poleceń przełożonych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30. Praca wymagająca kontaktu z komórkami organizacyjnymi KPP w Choszcznie, jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku KPP w Choszcznie. Budynek nie jest wyposażony w windę. Pomieszczenia biurowe, pomieszczenia sanitarne oraz ciągi komunikacyjne pomiędzy kondygnacjami nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Naturalne i sztuczne oświetlenie.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Narzędzie i materiały pracy: komputer i urządzenia biurowe.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne / administracyjne
-
doświadczenie zawodowe w administracji min. 2 lata
-
doświadczenie zawodowe w księgowości min. 1 rok
pozostałe wymagania:
-
znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i przepisów wykonawczych oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
wymagania dodatkowe:
-
kurs kadrowy lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,
-
doświadczenie w pracy kancelaryjno-biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą kadrową,
-
umiejętność szybkiego uczenia się, przewidywania i podejmowania decyzji,
-
samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność,
-
odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
-
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
cv i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu,
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego związanego z wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
-
kopie dokumentów potwierdzający spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzający spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
Termin składania dokumentów: do dnia 31.07.2025r. godz. 15.30
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie
ul. Bohaterów Warszawy 7 c
73-200 Choszczno
z dopiskiem „Oferta zatrudnienie w służbie cywilnej nr 1/2025
Inne informacje:
Zatrudnienie nastąpi po uzyskaniu poświadczenia upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane z podaniem daty podpisu.
Aplikacje niekompletne lub niepodpisane nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowane do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Choszcznie pok. nr 159 przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,8099 tj. 4995,27 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 047 78 20 581.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.